طلبه یار ، همیار و دستیار علمی، فرهنگی و تبلیغی طلاب و روحانیون

امروز: 1403/01/09

چگونه پست خود را در اکسپلور اینستاگرام قرار دهیم؟

چگونه پست خود را در اکسپلور اینستاگرام قرار دهیم؟

اکسپلور اینستاگرام چیست؟
اکسپلور اینستاگرام یک صفحه حاوی پست های متنوعی از اکانت هایی است که ممکن است آنها را فالو کرده باشید یا خیر. در واقع صفحه اکسپلور اینستاگرام پست های لایک شده، پست های اکانت های مشابه با اکانت هایی که فالو می کنید و پست هایی که تعامل زیادی با کاربران داشته اند را به شما نمایش می دهد.

قسمت اکسپلور اینستاگرام کجاست؟
اکسپلور در قسمت پایین صفحه اینستاگرام با آیکن ذره بین  نمایش داده شده است.

از کجا بفهمم پستم رفته اکسپلور؟
اگر پس از انجام روش های نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام تعداد فالوورها، لایک ها و کامنت پست شما چندین برابر حالت معمول شد به این مفهوم است که در یک بازه زمانی پست شما در صفحه اکسپلور ظاهر شده است.

صفحه اکسپلور اینستاگرام بر چه اساسی کار می کند؟
اکسپلور اینستاگرام رفتار کاربران را تحلیل می کند و بر اساس علایق کاربران پست های مشابه را به آنها توصیه می کند. از این طریق کسب و کارها می توانند با افراد مرتبط با کسب و کارشان ارتباط برقرار کنند و شریک تجاری خود را پیدا کنند.

چگونه اکسپلور اینستاگرام را تغییر دهیم؟
اگر به دنبال روشی برای تغییر پست های نمایش داده شده در صفحه اکسپلور اینستاگرام مطابق با سلیقه خودتان هستید مراحل زیر را دنبال کنید:
به تب اکسپلور بروید پستی که مورد علاقه تان نیست را باز کنید و روی سه نقطه بالای پست ضربه بزنید. سپس گزینه Not interested را انتخاب نمایید. پیغامی ظاهر می شود و اعلام می کند پست مورد نظر مخفی شد.

صفحه اکسپلور اینستاگرام شامل پست های لایک شده توسط کاربرانی است که به آن پست ها علاقه دارند. پست هایی از اکانت های مشابه، اکانت هایی که دنبال می کنید و اکانت هایی که برای شما بیشترین جذابیت را دارند. الگوریتم اکسپلور اینستاگرام به گونه ای طراحی شده که بیشتر به خواسته های کاربران توجه می کند و پست هایی را به شما نشان می دهد که بیشترین لایک و یا نظر را نسبت به آن داشته اید. بنابراین پست های نمایش داده شده در اکسپلور شما با دیگر کاربران متفاوت است. بر همین اساس برای اینکه پست خود را در اکسپلورر اینستاگرام منتشر کنید می بایست مخاطبین هدف خود را شناسایی نمایید، زمان بندی دقیقی در نظر بگیرید و از اشخاص مطرح برای شروع کار کمک بگیرید. قبل از شروع توضیحات، بهتر است کمی در مورد صفحه اکسپلورر ایسنتاگرام گفتگو کنیم سپس به آموزش گذاشتن پست در اکسپلور اینستاگرام بپردازیم.

بازاریان اکثرا از تبلیغات و روش های مختلف برای دیده شدن و شناخته شدن استفاده می کنند. اما قابلیت اکسپلور اینستاگرام امکان دیده شدن برند شما را به راحتی و به صورت رایگان برای شما فراهم می کند. در این مطلب به معرفی یکی از مهم ترین بخش های اینستاگرام پرداختیم. بخشی که می توان از طریق آن کسب و کار، محصولات و خدمات خود را معرفی و جذب فالوور نمود و در نهایت منجر به افزایش فروش شد. بنابراین از اهمیت صفحه اکسپلور اینستاگرام نباید غافل شد. اگر در رابطه با نحوه نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام سوالی دارید از طریق دیدگاه ها مطرح نمایید.

 

آموزش گذاشتن پست در اکسپلور اینستاگرام

روش ها و ترفندهای مختلفی برای قرار گرفتن پست های شما در صفحه اکسپلور اینستاگرام وجود دارد. در ادامه مهم ترین روش ها را معرفی می کنیم:

مخاطبین هدف خود را بشناسید
اپلیکیشن آن دسته از محتواهایی را در صفحه اکسپلور اینستاگرام قرار می دهد که فکر می کند افراد به احتمال زیاد با آنها در تعامل خواهند بود. بنابراین لازم است سلائق مخاطبین خود را بدانیم و بر اساس آن محتوا تولید کنیم.

استفاده از هشتگ های محبوب و برچسب های موقعیت مکانی 
بکار بردن هشتک های مرتبط و مناسب امکان یافتن محتوای شما را دو چندان می کند. بنابراین شانس قرار گرفتن پست در صفحه اکسپلور اینستاگرام افزایش می یابد. اگر چه هشتگ برای کمک به کاربران در یافتن محتوای شما قدرتمند است اما باید از آنها با احتیاط و کاملا هوشمندانه استفاده شود. اگر چه تعداد هشتگ های مجاز برای هر پست 30 تا است اما تعداد مطلوب توصیه شده تعداد 11 هشتگ می باشد. استفاده بیش از حد از هشتگ ها و استفاده از هشتگ هایی که ارتباطی با موضوع پست شده ندارند تاثیر منفی خواهد داشت. برندها با حداقل یک هشتگ بیش از 12.6 درصد بیشتر از کسانی که از هیچ هشتگی استفاده نکرده اند با مخاطبین خود تعامل دارند.

برقراری ارتباط با دنبال کنندگان 
برای دیده شدن پست های شما در صفحه اکسپلور اینستاگرام، لازم است تمام تلاش خود را برای افزایش تعامل با مخاطبین انجام دهید.
– یکی از راه های افزایش تعامل با مخاطبین لایک و اظهار نظر در مورد پست های آن ها و جواب دادن به کامنت های آنها در زیر پست شماست.
– همچنین می توانید در پست های خود از مخاطبین خود نظرخواهی کنید، آنها را به چالش دعوت کنید و یا از آن ها بخواهید دوستانشان را در زیر پست شما تگ کنند.

از کپشن های جذاب و تشویق کننده استفاده کنید.
قدرت کپشن های پست را برای تشویق و ترغیب فالوورهای خود دست کم نگیرید.
– می توانید جملاتی به کار ببرید که از طریق آن مخاطبین را تشویق به اظهار نظر کنید.
– از آنها بخواهید به سوال شما پاسخ بدهند. از این طریق می توانید امکان دیده شده در اکسپلور اینستاگرام را افزایش دهید.

زمانبندی ارسال پست
اگرچه کیفیت محتوای منتشر شده در تعامل کاربران بسیار مهم است اما زمان ارسال پست از مواری است که در کیفیت عملکرد محتوای شما بسیار تاثیر گذار می باشد. شما می توانید از طریق ارزیابی مخاطبین خود زمان مناسب انتشار پست و تعداد مطلوب پست ها در هر روز را مشخص نمایید. بهتر است پست های خود را در زمانی که بیشترین تعداد فالوورهای شما آنلاین هستند منتشر کنید.

از برندهای بزرگ و اینفلوئنسرها برای تعامل مخاطبین با پست های خود استفاده کنید.
– افراد شناخته شده در اینستاگرام تاثیر زیادی در تعامل شما با مخاطبین خواهند داشت.
– اگر بتوانید از طریقی یک همکاری طولانی مدت با اینفلوئنسرهای مرتبط به حوزه کاریتان داشته باشید شانس دیده شدن شما در اکسپلور اینستاگرام بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال می توانیم از اینفلوئنسرها دعوت کنیم تا نظر خود را در مورد بهترین رستوران های منطقه ارائه دهند.

مخاطبین خود را به روشن کردن اعلان های اینستاگرام تشویق کنید.
یکی دیگر از الگوریتم های پیچیده اینستاگرام این است که یک پست چه تعداد لایک و کامنت دریافت می کند. پست هایی که بیشترین میزان لایک و کامنت را داشته باشند شانس بیشتری در دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام خواهند داشت.